Klacht: Consequent niet nakomen van afspraken

op 29 augustus 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb vier maanden geleden een bestelling gedaan, maar heb nog steeds niets ontvangen. Dit blijkt te komen door een beschadigde levering vanuit een ander land waardoor ze nog een extra levering moesten aanvragen. Waarom dat zolang duurt kunnen ze niet vertellen.

Laat dit nou buiten hun bereik vallen in de zin dat ze daar weinig aan kunnen doen.
Wat mij voornamelijk irriteerd is dat hun klantenservice de slechtste klantenservice is die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ten eerste duurt het minstens een half uur voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Ten tweede heb ik een paar gehad dat er zeer kortaf werd gereageerd toen ik vertelde dat ik meer informatie over bestelling X wilde hebben. Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem. Ten derde wat ik gewoonweg belachelijk vind is dat ze hun afspraken nog nooit hebben nagekomen. Elke keer dat ze zeggen dat je die middag of avond nog bericht zal krijgen, heb ik nooit meer wat vernomen. Vervolgens kan je daar zelf weer achteraan gaan door een half uur te lopen wachten voordat je iemand kan bereiken. Ze hebben zelfs een paar keer expliciet BELOOFD om mij te mailen, maar tot op heden nog niets ontvangen. Als je dan niet een half uur wilt wachten aan de telefoon, zeggen ze dat je ook kan mailen, want dan hoef je maar een week te wachten op antwoord. En als je dan nog steeds niets heb ontvangen ga je toch maar weer een half uur aan de telefoon hangen.
Ik vind dit ronduit onbeschoft.

Als ze hun afspraken nakomen. Ze zijn bevondien ook nog erg onduidelijk, dus wat meer duidelijkheid kan ook geen kwaad. Zelfs iets in de trant van sorry we weten zelf ook niks is duidelijker dan sorry we laten je het vanmiddag weten, wat dan vervolgens niet gebeurt.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 20:44 geantwoord

Beste Peter Cats,

Wat vervelend dat het allemaal zo lang heeft geduurd.

Ik heb intussen het een en ander nagevraagd en uitgezocht wat betreft uw
bestelling.
Graag verneem ik van u of u nu de volledige bestelling wel heeft ontvangen.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door notimportant