Klacht: Connectie gemist

op 15 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij begonnen op een vlucht vanuit Bangkok naar Dubai, deze vlucht had veel vertraging opgelopen waardoor wij aanzienlijk minder tijd hadden op Dubai om onze connectievlucht te halen naar Dusseldorf. Van onze 1.40 uur bleef er nog maar na landen iets van 35 min over voordat het boarden niet meer kon. Mijn vriendin was in het vliegtuig ziek geworden en had echt even nodig op de wc om bij te komen.We zagen na het landen in het begin iemand met een bordje dusseldorf en tegen die persoon had ik gezegd dat mijn vriendin niet lekker was maar die persoon bleef alleen maar een kant op wijzen. Nadat mijn vriendin een beetje was opgeknapt en weer de moed had om niet al spugend over het vliegveld te kunnen lopen hebben we niemand meer gezien in dit doolhof van een vliegveld. het was voor ons de 2e keer op dit vliegveld en wat een doolhof is dit. Uiteindelijk naar veel moeite kwamen we aan bij onze gate om te boarden maar we waren letterlijk 3 min te laat en we werden geweigerd. Ik heb me ook echt verbaasd over het feit dat er verder niemand ons de weg wees en dat er ook niets werd omgeroepen door een speaker. Nadien moesten we naar een Emirates loket om ons verhaal te doen en daar was NUL begrip voor onze situatie en vervolgens moest ik zelf maar een goedkopere vlucht ergens anders boeken was het advies. Vervolgens hebben we 15 uur langer over onze reis moeten doen via Praag moeten vliegen en zelf tickets weer moeten kopen en een overnachting extra moeten boeken van 700 euro. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld door een bedrijf. Ik verwacht op zijn minst dat een bedrijf dat zo groot is en een groot deel van de oorzaak dat wij onze connectie hebben gemist ons tegemoet zal komen in de extra kosten die wij hebben moeten maken. Laat staan de problemen die wij hebben moeten ondervinden omdat wij 15 uur later thuis waren. Mvg,Jelle Harren

Ik heb al via de maatschappijsite een klacht ingediend. Maar tot op heden nog geen bericht terug mogen ontvangen. Het is inmiddels al bijna 2 weken geleden. Ik verwacht op zijn minst dat een bedrijf dat zo groot is en een groot deel van de oorzaak dat wij onze connectie hebben gemist ons tegemoet zal komen in de extra kosten die wij hebben moeten maken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelleharren