Klacht: Conflict over openstaand bedrag

op 12 oktober 2017 over Rofra Home Breda in de categorie Algemeen

Waar zal ik eens beginnen….ik heb een aantal weken geleden een vloer en bank gekocht bij Rofra Breda. De vloer zou op voorraad zijn en de tafel niet. Enfin ik bel om de vloer te laten komen en die was niet op voorraad. Na veel telefoontjes verder was de vloer en ineens wel en kon geleverd worden. Top, maar de vloer word geleverd en ik bel de mannen die mijn vloer komen leggen op. Bij pak4 bleek een verkeerde kleur geleverd te zijn. Dus hup ik weer bellen en was toch echt weer een probleem. Ik nogmaals gezegd dat ik dat pak nodig heb ivm komende verhuizing. JAwel de dag erna kon een servicemonteur de vloer komen brengen. Mijn moeder zou het pak in ontvangst nemen en de vloerlegger zou diezelfde dag nog de vloer in orde maken omdat ik de dag erna over zou gaan. Tot overmaat van ramp kwam de servicemonteur de vloer brengen die ik eigenlijk besteld had…..!!!!!! (brede planken), dooralle hectiek en stress heb ik dit dus niet gezien bij levering. Ik was pislink. Ik weer bellen en degene aan de lijn schrok ook wel. Enfin na veel telefonisch verkeer werd die dag nog de JUISTE vloer gehaald door de servicemonteur. Echter moest de andere vloer eruit en de nieuwe erin wat mij dus meer dan 1000 euro kostte. Over die kosten zouden we het weekend erna contact hebben. Ik die maandag de factuur naar hun verzonden en ze zouden dan voor dat bedrag een tegoedbon geven of de helft in contanten. Die tegoedbon wilde ik dan inleveren op het nog te betalen bedrag van de tafel die nog geleverd moest worden maar dat kan alleen op nieuw bestelde goederen. Ik heb geen goederen nodig meer dus daar heb ik niks aan. Toen werd de tegoedbon ineens met 200euro verhoogd en ik zei nogmaals dat ik geen goederen meer nodig heb. Mijn laatste voorstel was om die 200 euro bij mijn contanten toe te voegen en dan zou ik mijn verlies op de factuur van de vloer voor lief nemen. Enfin afgelopen dinsdag werd mijn tafel geleverd en hadden dus een probleem over de betaling, want op mijn laatste voorstel werd niet gereageerd….! Die bezorgers staan hier binnen en snappen mijn verhaal en bellen naar Rofra. Na tig keer bellen en toestanden krijg ik deels mijn gelijk en mag nu een x bedrag afrekeken zoals mijn eerdere voorstel, maar krijg gelijk een mail dat ik nog niet klaar ben met het openstaande bedrag. Ik vind dat ik in mijn recht sta en dat ik zelfs nog geld van hun hoor te krijgen ipv hun van mij. Tot zover is het nu en ben echt helemaal klaar met Rofra Home.

Als het "openstaande" bedrag (volgens hun) komt te vervallen. en onze wegen hier voor altijd kunnen scheiden.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home Breda

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home Breda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Kops