Sinds twee weken zijn er moeilijklheden bij concepts.
Ik heb nu 6 dagen geen tv meer. Daarvoor had ik een week dan wel tv dan niet, dan wel internet dan niet. Maar nu heb ik 6 dagen gen tv. Ik bel... Lees meer
Ca 33 minuten(21 juni) in de wacht gestaan en vervolgens geprobeerd door servicemedewerker online vast te stellen wat er aan de hand was.Uit het gesprek bleek dat er meerdere klachten waren.Ik zou worden teruggebeld.Vervolgens diverse mailtjes(22,23 en 24 juni) gestuurd... Lees meer
Al 6 dagen storing van tv radio internet en telefonie, soms doet hij het en soms niet. Telefonisch (gsm) hang je 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat ze niet weten wanneer de storing is verholpen. Het... Lees meer
geen telefoon verbinding sinds 12-6-2013
nog niet opgelost.
weet geen andere oplossing. Lees meer
Vandaag is de 5e dag dat het wij zonder TV, Internet en Telefoon moeten. Er is geen signaal meer maandag direct contact opgenomen met Concepts en zij zouden deze klacht doorsturen naar de netwerkbeheerder (Reggefiber). Ze zouden van afstand... Lees meer
Aangesloten op 7 mei feitelijk 16 mei 2013
Klacht 24 mei 2013
Hierbij zeg ik mijn abonnement per heden op.
Ik ben zeer ontevreden over de service die u mij verleend en verleend heeft.
Mij is beloofd bij het tekenen van de overeenkomst... Lees meer
Ik kreeg een verkeerde tv box opgestuurd. De amino 140 ipv de Amino 540. Die met harde schijf. Bellen met de klantenservice met de gedachte dat dit zo geregeld zou zijn. Heb de gegevens gewoon op papier staan. Pakket met... Lees meer
Sinds februari 2013 overgegaan van Ziggo naar glasvezelnetwerk en op advies van Reggefiber gekozen voor Concepts ICT. Vanaf het begin al problemen met de telefoonverbinding, de internet verbinding is goed, de TV verbinding na enkele weken haperingen doet het nu... Lees meer
De eerste weken veel last gehad van storingen.
Geen TV/Radio, internet en telefoon.
Diverse klachten verzonden, geen antwoord retour.
Ook een klacht neer gelegd bij de Gemeente Woensdrecht, en Reggefiber.
Van Reggefiber werd er direct een antwoord gegeven, dat zij eerst een klachten briefje... Lees meer
bij het bekijken van mijn abonnement kwam ik er achter dat mijn Amino 110 decoder geen HD ondersteund, terwijl ik hier wel voor betaal !!!
Concepts gebeld met dit verhaal en hun verzocht om mij een kastje op te sturen wat... Lees meer