Sinds 2 maandenheb ik concepts als provider voor mijn glasvezel verbinding. Spijt als haren op mijn hoofd van deze keuze.
De beloofde internetsnelheid van 100/100 wordt bij lange na niet gehaald. (Hooguit 75 mbs down en 60 mbs up), maar... Lees meer
Sinds Zaterdagavond 7-9-2013 valt regelmatig de TV uit en ook de internet verbinding valt af en toe weg
Sinds van zondagmorgen 11u blijkt ook de telefoon het niet te doen
Ik heb mijn modem herstart en heb op dit moment wel weer... Lees meer
Sinds een aantal weken voortdurend hapering in beeld van TV. Lees meer
Diverse weken (!) last gehad van uitval internetverbinding, ruim drie weken geen tv kunnen kijken. Meerdere uren op eigen initiatief aan de telefoon moeten hangen. Geen oplossing aangedragen, als klant wordt je ook niet op de hoogte gehouden van voortgang.... Lees meer
zeer slechte service niet ook de tv schakelt langzamer over met programmas het internet reageert ook geheel anders ..bij installatie werden al mijn aparaten [Marrantz Marrantz tuner dvd speler en playstation}niet aangesloten en moest ik het maar zelf oplossen!... Lees meer
Sinds mijn overgang naar glasvezel (je wilt toch mee in de moderne tijd) heb ik gekozen voor Concepts ICT, ze gaven nog een analoog signaal door en voor de extra tv's op de slaapkamers kwam dit goed uit.Spijt als haren... Lees meer
Al sinds 14 juni 2013 offline. Niet meer kunnen internetten of emails ontvangen en ook geen telefoon. TV likt sinds 1 week weer goed te werken. Om de paar dagen contact, maar kunnen geen duidelijkheid geven wanneer eea weer normaal... Lees meer
Er wordt niet voldoende informatie gegeven omtrent glasvezel. Ruim van te voren aangevraagd. Concepts heeft contact opgenomen met de vorige bewoonster van de woning waar ik nu woon. Uiteraard wist de vorige bewoonster niet waar het over ging en wilde... Lees meer
Ik heb nu al 9 dagen geen telefoon, veel mailen en bellen maar helaas nog steeds geen oplossing. Ik ben het helemaal zat. Hoe is het toch mogelijk dat anno 2013 er geen storing opgelost kan worden. Ik heb echt... Lees meer
Heb sinds 1juni een abonnement bij concepts ict en heb de eerste week geen tv gehad toen ging het 2 weken goed en sinds deze week heb ik geen internet meer als ik bel met concepts krijg ik te horen... Lees meer