Klacht: compensatie is geen korting

op 15 november 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb in mei een bank en 2 stoelen gekocht, bank werd de 15de bezorgt, stoelen zouden 3 weken later komen.Kreeg de avond voor de bezorging netjes bericht dat de stoelen nog niet geleverd konden worden.Dat kan maar het werd meteen een maand later. Een mand later weer een bericht dat ze wederom niet geleverd konden worden. Volgende dag gebeld met filiaal en ik kreeg een compensatie van 45 Euro.
Lang verhaal kort, de kussens van de bank waren niet goed,hele deuk erin.
Heb een nieuwe bank gekregen maar na 2 weken weer precies hetzelfde. De stoelen waren ook niet goed, de stof kwam helemaal naar voren en bij het opstaan uit de stoel kwam de zitting steeds naar boven.
Ik mocht een andere bank uitzoeken en ik bestelde 2 andere stoelen.En daar komt de truc. De compensatie die ik voor de verlate stoelen had gekregen was ineens geen compensatie meer maar op de bon gezet als korting. ik kreeg dus minder voor de stoelen terug dan dat ik betaald heb. Helaas denkt Leen Bakker daar anders over. Mijn nieuwe bank en stoelen bleken na levering even eens stuk te zijn, scheuren in het doek aan de onderkant, poten die er niet op te draaien zijn of doordraaien. Heel jammer. Ik denk niet dat ik nog iets ga kopen bij Leen Bakker. Eigenlijk zou hier een aardige vergoeding op z’n plaats zijn.

Ik ben wel tevreden over de verkoper van dit filiaal.
Hij heeft er voor gezorgd dat ik een andere bank en stoelen kon bestellen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elize70