Klacht: Communicatieproblemen en niet doen wat je belooft

op 24 november 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na verhuizing geen internet, TV en vaste telefonie op nieuwe adres. Al veel monteurs langs gehad, die allemaal een ander plan hebben, niet van elkaar weten wat er al gebeurd is. Via chat klagen kan niet want je moet een product aangeven in de chatfunctie, maar die optie doet het niet. Klagen via de website lukt ook niet, want je moet een product koppelen aan je inlog, maar dat kan niet als je geen vast internet hebt. Bellen met de helpdesk levert vooral heel veel mededogen en goede bedoelingen op, en \\\”ik maak een melding, dan wordt er contact met u opgenomen\\\”. En daar gaat de klacht dan ook over: we worden niet teruggebeld. Zit je dan weer te wachten. We zijn al zoveel uren en dagen kwijt met wachten op monteurs die zouden komen en zouden terugbellen, het is niet leuk meer en ondertussen zijn we na een paar weken nog geen stap verder: geen internet, geen vaste telefonie en geen TV. Wat wel goed ging is dat we een mobiel internetkastje kregen en een extra TV-ontvanger met een paar netten, maar dat volstaat natuurlijk alleen als het voor een korte periode is.

als alles het doet volgens afspraak en als communicatie beer verloopt tussen interne afdelingen bij KPN waardoor dossier goed doorgegeven wordt aan de juiste personen. Al is dat laatste dan voor mensen na ons.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht de Valois

11 maanden geleden - Telefonie werkt na 5 weken wel. Zonder daarom te vragen korting op abonnementsgeld gekregen. En of we de singel willen terugsturen. Dat gaat dan wel weer vlot. Probleem is opgelost. Communicatie denk ik nog niet.

Reactie van de melder van de klacht de Valois

11 maanden geleden - Singel is dongel.

Alle klachten die gemeld zijn door de Valois