Klacht: Communicatie onmogelijk of slecht

op 11 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn aanmelding voor alles in 1 is alles behalve soepel verlopen. Tele2 kon mijn nummerbehoud niet regelen met Vodafone. Na twee wkn werd ik door Tele2 op de hoogte gehouden; ze waren er mee bezig. Het zou dat weekend opgelost worden en anders zou ik maandag teruggebeld worden. Niet opgelost, niet teruggebeld.
Ik heb de klantenservice gebeld (een uur aan de telefoon gezeten). Wachten, doorverbinden, doorverbinden, overleggen met supervisor; uiteindelijk een tussenoplossing; ze gaan mijn nummer handmatig omzetten, ik ben dan een week onbereikbaar voordat het geregeld zou zijn. Ondertussen zit ik anderhalve maand langer aan Vodafone vast, dan gewenst. Kosten; €66.
De medewerker van Tele2 stelt voor een vergoeding te regelen. Hij zou een formulier gaan invullen en dan zou een andere afdeling het overnemen.
Twee weken later; ik kreeg een telefoontje. Doordat ik niet thuis was, hoorde ik het ingesproken bericht. Vergoeding was afgewezen, de toelichting zou ik per mail ontvangen. Mail nooit ontvangen!!!
Klacht ingediend; nooit meer iets van gehoord…..
Telefonisch contact gezocht; 50 min verder… (wachten, wachten) Een medewerker heeft een typfout gemaakt in mijn mailadres. Daarom was deze niet aangekomen!!!
Ik moest het nu zelf opnieuw gaan regelen op www.tele2.nl/vergoeding.
Ingevuld; 30 min verder….
Mail teug ontvangen; vergoeding afgewezen; verkeerde site.
???Ik voer het advies van tele2 uit!!!!
Aangezien mijn vertrouwen in de telefonische klantenservice tot 0 is gedaald; ga ik chatten met een medewerker. Hele verhaal getypt, zij gaat alles nalezen, lang wachten, terwijl ze aan het typen is, wordt de verbinding verbroken. 35min verder…. niets bereikt. Ik vermoedde dat iemand van tele2 mij wel die middag zou bellen; helaas.

Zo kan ik nergens mijn verhaal kwijt.
Niet bij de telefonische klantenservice, niet bij www.tele2.nl/vergoeding, niet bij het klachtenformulier, niet bij het chatten.
Het lijkt wel alsof jullie mij als nieuwe klant niet willen hebben!!!
Ik heb ditmaal wederom een klachtenformulier ingevuld met bovenstaande tekst als toelichting.
Ik kreeg van de week een reactie; de klacht wordt niet in behandeling genomen doordat ik nog geen klant ben.
Toch raar, ik heb al een klantnummer, heb het installatiepakket al in huis… en toch word ik betiteld als “geen klant”.

Conclusie:
Jullie geven verkeerde adviezen.Jullie staan mij niet te woord. Komen beloftes niet na. Noteren informatie foutief. Komen mij niet tegemoet. Tonen geen initiatief. Wijzen mij af.

En nu? Ik ben nog niet eens aangesloten bij Tele2 en er is alleen maar ergernis.
Ondertussen ben ik totaal zo’n acht uur bezig geweest met het zoeken, maken van contact met Tele2. Waaronder zo’n 3 uur aan telefonische kosten. Zit ik door jullie “overstapservice” anderhalve maand langer vast aan Vodafone dan dat ik zou willen á €66……
Wanneer kan ik mijn verhaal kwijt?
Wanneer krijg ik de beloofde vergoeding voor al deze problemen?

Ten eerste zou ik zo graag mij gehoord willen voelen door Tele2. Door een deel van de klantenservice word ik geadviseerd; door een ander deel afgewezen.

Daarnaast vind ik dat alle onkosten (van Vodafone, telefonische kosten ed) vergoed moeten worden door Tele 2.
Daarbij zou een coulanceregeling op zijn plaats zijn voor al het ongemak wat er inmiddels is geweest.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellen12