Klacht: communicatie is vreselijk

op 18 september 2018 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb stoelen geboekt op een vlucht naar India met Jet Air bij hen, na 3 weken wachten en bellen nog weet ik niet of de stoelen gereserveerd zijn. Bellen heeft lange wachttijden en ik ben er 3 keer uitgegooid na de wacht tijd, dan schuiven ze het op de vliegtuigmaatschappij waar de aanvraag naar toe is en je hoort niets meer, meer dan 3 weken….

Gewenste Oplossing:

mij laten weten dat de stoelen die ik betaalt heb bij hen en niet bij de maatschappij!voor mij gereserveerd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Travelgenio

2 maanden geleden - Beste Taterhof, natuurlijk kunnen wij helpen met vragen over je boeking. Stuur een mailtje naar customer.service@travelgenio.com met je boekingsnummer en wij zullen je status van je boeking doorgeven. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Taterhof

2 maanden geleden - Dank dat er nu communicatie is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taterhof