Klacht: Communicatie

op 11 juli 2017 over 6deals in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren, 10/07/2017, deed ik een bestelling van een messenslijper plus een 8 pack Gillette scheermesjes, betaald 31,85 € via bancontact. Bij nazicht bleek dat ik mij vergiste, mijn bedoeling was mesjes Gillette Fusion maar per abuis zijn er Gillette mesjes Match 3 besteld. Ik wil dit corrigeren plus de aangepaste prijs bijbetalen maar ik krijg geen enkele reactie op e-mail, noch via de website van 6 Deals nog via een klachtenformulier. Wat nu? Is er een mogelijkheid om dit recht te zetten? Graag jullie mening aub. bedankt voor het begrip en met vriendelijke groeten, Willy Tiers.

Gewenste Oplossing:

Graag een antwoord aub. Groetjes, Willy Tiers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar 6deals over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door willy Tiers