Klacht: communicatie

op 23 juni 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat bij het melden van een probleem doorverbinden met de technische service vanwege drukte niet lukt en dat het vervolgens 8 uur kan duren voordat ik een reactie krijg.
Overall vind ik dat Stella ervan uitgaat dat men zich maar moet aanpassen aan de (on)mogelijkheden van de eigen dienstverlening. Twee fietsen gekocht, konden niet tegelijk geleverd worden en of ik dan maar twee dagdelen van 4 uur beschikbaar wil zijn. Een verzoek specifieker te kunnen afspreken wordt vriendelijk genoteerd maar niet gehonoreerd. Ook uw klanten werken.

Gewenste Oplossing:

Beter aansluiten op (on)mogelijkheden van de klant en niet zo doen we het en daar moet u het maar mee doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door XXP