Klacht: Communicatie

op 30 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

In Februari heb ik een naaimachine aangeschaft voor mijn moeder. Deze is binnen de fabrieksgarantie kapot gegaan. Aangezien moeder geen \”extra\” garantiebewijs meer had, even bij de Kruidvat Meppel gevraagd wat de procedure is. Medewerker gaf aan dat we de naaimachine konden brengen en dat het dan verder afgehandeld zou worden. Vandaag de naaimachine per fiets vervoerd. Eenmaal aangekomen in de winkel treffen wij een chagerijnige medewerker die ons erop wijst dat dit via de fabrikant gaat. Allemaal geen probleem, maar ondertussen wel onnodig lopen sjouwen met die naaimachine. Dus ik vertel haar wat er door de vorige medewerker naar ons is gecommuniceerd. Zegt ze: \” Het is gewoon algemeen bekend dat het via de fabrikant gaat en je garantiebewijs hoort in de doos te zitten met de handleiding. O, en ik was het niet.\” Ja, we begrijpen wel dat zij de beste dame in kwestie niet was, maar ze werkt wel voor het bedrijf Kruidvat en ze had het op zijn minst even netjes met een excuses kunnen afhandelen. Telefoonnummer van de klantenservice gekregen. (waar we uiteindelijk zelf nog om moeten hebben vragen! Lekker oplossingsgericht ook wat dat betreft!) Heen gebeld en meneer zegt dat de bon gewoon het garantiebewijs is terwijl medewerker in de winkel dus zojuist aangaf dat de bon wellicht niet afdoende zou zijn omdat er een extra garantiebewijs bij zou moeten zitten. Afijn, verder het verkeerde (!!!) nummer gekregen van de fabrikant. Niet in gebruik. Terwijl ik aan de telefoon nog een keer het nummer heb herhaald, waarop meneer stelt:\”Dat is helemaal correct, mevrouw.\” Zelf maar even het bedrijf gegoogelt. (Thanks God for Google)

Al met al, slechte communicatie. Chagerijnig, onklantvriendelijk personeel bij de Kruidvat in Meppel.

Wellicht kunnen ze er bij de Kruidvat Meppel een cursus \"Hoe ga ik oplossingsgericht en klantvriendelijk met mijn klanten om\" tegen aan gooien en het zou ook niet misstaan als ze wat beter met elkaar communiceren in die winkel en allemaal op de hoogte zijn van de procedures omtrent garantie en ruilen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Talen