Klacht: Communicatie

op 08 mei 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb op 20 april een email ontvangen, dat mijn digitale leeromgeving van mijn HBO bachelor Verpleegkunde verkort geblokkeerd werd, omdat mijn werkgever achterstand in betaling had van mijn lesgeld. Dit is mij nooit eerder gemeld en het was dus volledig onverwacht.
Ik heb mijn werkgever direct benaderd en zij hebben direct betaald. De betalingsbewijzen zijn ook doorgestuurd. Niets dat dus deblokkeren van mijn leeromgeving in de weg staat. Ik heb dagelijks contact gehad met de LOI, afdeling finance is voor niemand bereikbaar?? Ook niet voor collega’s van de klantenservice van LOI. Nu vandaag kwam er een mail, dat er toch nog 2 openstaande rekeningen zijn. Deze zou LOi mailen naar mijn werkgever op 28 april, maar dit is niet gebeurt waardoor er dus ook niet betaald kon worden. Ik ben ontzettend verdrietig en telleurgesteld dat ik hier de dupe van ben en nu zonder dat het mijn schuld is achterstand oploop .
Ik wil mijn studie hervatten en niet tussen 2 kibbelende instanties ingezet worden als pion. Loi finance is zelf ook in gebreken!

Als ik mijn studie direct weer kan hervatten en afdeling finance gewoon hun werk gaat doen en ervoor zorgt dat communicatie mogelijk is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Sandy,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend om te lezen dat je geen toegang hebt tot de online leeromgeving. Wij kunnen het ons voorstellen dat je graag de draad weer wilt oppakken met je studie.Wij willen de situatie graag voor je uitzoeken en zullen je zo snel mogelijk voorzien van een terugkoppeling.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 11 mei 2020 om 15:53 geantwoord

Beste Sandy,

Zoals telefonisch besproken hierbij een overzicht van de besproken punten:

Wij hebben je werkgever digitaal voorzien van de openstaande nota's. Nadat de betalingen zijn verricht en verwerkt in onze administratie zullen wij de blokkade handmatig verwijderen.

Wij danken je voor het geduld en ons excuses voor de miscommunicatie!

Wishal, LOI Webcare

Heeft op 25 mei 2020 om 12:42 geantwoord

De blokkade is nog steeds niet opgelost. Er zou dagelijks gecheckt worden of de betaling binnen is. Op 18 mei zijn de betalingsbewijzen verstuurd per mail en nog is er niks gebeurd. Ik heb vrijdag 29 mei weer een lesdag. Ik hoop oprecht dat ik deze les niet ook nog moet missen. Het duurt nu al vanaf 20 april dit getouwtrek en vingers wijzen ik ben er klaar mee...

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Sandy,Naar aanleiding van ons mailcontact stuur ik je hierbij de geboden oplossing.Zoals eerder is aangegeven, is de toegang tot jouw account hersteld. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat alle studiefaciliteiten weer naar behoren werken.Wij willen nogmaals ons welgemeende excuses aanbieden voor dit vervelende ongemak.Met vriendelijke groet,Denise, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sandybontekoe1972