Klacht: Colorista range doet niet wat het belooft.

op 26 juni 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb de ontkleuring gebruikt van colorista, dit maakte mijn midden blonde haar licht oranje – niet goed dus. Ik heb ook de permanente lichtroze kleur geprobeert. Dit was eigenlijk gewoon weer een ontkleurder, het haalde de oranje tint uit mijn haar en maakte mijn wortels bijna wit. Uiteindelijk mijn haar toch licht gekregen en ben toen met de semi permanente kleuren begonnen. Heb de semi permanente lichtroze kleur gebruikt, dit deed bijna niets. Heb de dirty pink kleur geprobeert. Die pakte toen goed, maar 1 tube was niet eens genoeg voor mijn haar (haar raakt niet eens mijn schouders en niet echt dik – dus erg weinig product). Nadat de roze kleur weg was heb ik de licht blauwe kleur geprobeert. Dit was een nachtmerrie. Een paar blauwe strepen verder lichtpaars en na een paar wasbeurten lichtgroen en grijs. Weer dirty pink – knalpaars werd dit. Helemaal klaar met deze producten. Een vriendin van mij heeft er ook slechte ervaringen mee en heb ook nog meer mensen er over horen klagen. Slecht, slecht, slecht. Foto is van na het gebruik dirty pink wat dus eigelijk knalpaars is.

semi permanente kleuren drogen haar niet uit.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annabelle93