Klacht: Colorista permanent paint geverfd zonder resultaat

op 14 december 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb vandaag mijn haar(blond) met colorista paint (permant) rosegold geverfd. Ik heb lichtblond haar van mijzelf en ook highlight, maar op geen enkel plukje heeft de verf gepakt! Na hier en daar negatieve reacties hebben te gelezen heb ik zelfs zilverfolies gebruikt zodat de verf extra zou pakken, maar blijkbaar zonder resultaat. De kwaliteit van de colorista paint is nog dramatischer dan die van de washouts die wel blijven zitten na aanbrengen met zilverfolies!

Geld terugkrijgen zou fijn zijn. Maar het zou ook fijn zijn als L\'Oréal naar de producten van colorista zou kijken. Het is wel heel apart dat zelfs de permanente verf niet pakt...

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 15 december 2017 om 14:03 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Dagmar gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Dagmar dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagmar Flanderhijn