Klacht: Colorista na weken nog niet uit mijn haar

op 05 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

2,5 maand geleden heb ik colarista wash out in de kleur blue gekocht. Na precies de instructies te hebben gevolgd had ik een mooie kleur blauw in het onderste gedeelte van mijn haar. Volgens de verpakking moet dit binnen 10-15 keer wassen eruit zijn. We zijn nu 2,5 maand verder waarbij ik 5-6 keer per week mijn haar was maar nog steeds is de kleuring er niet geheel uit. Na weken met groen haar te hebben rond gelopen heb ik nog steeds een groene waas over mij haar. Ik heb al vanalles geprobeerd maar een kapper heeft mij al verteld dat alleen ontkleuring zal helpen. Op de foto lijkt het niet heel erg maar in het echt zie je het heel duidelijk. Vooral in de winkel waar ik werk helaas.

Er een manier is die de groene waas uit mijn haar haalt. In het ergste geval dat de kosten worden vergoedt voor een ontkleuring bij een kapper.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 08 mei 2017 om 17:19 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij telefonisch contact gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonisch contact, hebben wij samen afgesproken om een shampoo en haarmasker naar haar op te sturen, zodat ze haar haar intensief kan gaan wassen om de groene waas uit het haar te verwijderen. Wij hopen dat hiermee de groene waas uit haar zal verdwijnen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.turksma