Klacht: Collectief VGZ vergoedingen van collectief bij UC

op 11 juli 2019 over UnitedConsumers in de categorie Vergelijkings websites, Verzekering

UC wordt het niet eens tijd om afscheid te gaan nemen van VGZ collectief. VGZ dicteert de medische wereld en als je geen contract hebt met VGZ wordt het niet vergoed.
Het boeit VGZ niet of er positieve resultaten zijn geweest.
Net zoals de brillen vergoeding. Eye Love zorgt voor goedkope en kwalitatief goede brillen, maar toch worden ze niet vergoed door VGZ.

We moeten niet alleen premie voordeel hebben bij een ziektekostenverzekeraar maar ook dekkingen die moeten bij de tijd zijn.
Als ik naar een Natuurgeneeskundige kan gaan die positief resultaat heeft behaald bij minimaal 4 personen dan moet ik die man vergoed krijgen. Obistas en overgewicht kosten meer geld.

Ik ben tevreden wanneer er een nieuwe verzekeraar komt bij UC niet meer VGZ want die dicteren de medisch wereld.
Ik wil een goede dekking en een vergoeding van de kosten van een Natuurgeneeskundige die aangesloten is bij de BATC onder BR-02029 en AGB zorgverlener is en AGB praktijdscode heeft.

Of ik ga einde van het jaar op zoek naar een andere verzekeraar. Het kan natuurlijk zo zijn dat de directie van UC geen premie hoeft te betalen bij het VGZ dan is dit allemaal nutteloos. Dan moet je wegwezen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UnitedConsumers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PELSERS