Klacht: Collectanten, scholieren, (krant)verkopers

op 11 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

LS, begin het zo langzamerhand beetje vervelend te vinden dat ik bijna dagelijks word geconfronteerd met allerlei mensen bij de ingang van de AH of in de AH die iets van mij willen!!! Van goede doelen, tot het proberen ‘aan te smeren’ van een kranten abonnement. En dan ook al die ‘schattige’ kindjes die je ‘tuintje’ of plaatjes graag willen hebben. Voor mij is boodschappen doen een noodzakelijk kwaad en vindt het heel vervelend om steeds ‘nee’ te moeten verkopen of om iedere keer 50 cent in een collectebus te moeten doen om er maar van af te zijn.

Zou tevreden zijn wanneer al die verkopers, kinderen en anders er niet meer zouden zijn of in ieder geval in mindere mate. Als ik iets wil koop ik het wel en al die goedbedoelde collectanten (ben er zelf ook een geweest) komen ook nog eens aan de deur. Vind het ook niet meer van deze tijd. Voor de telefoon is het mogelijk je te registreren in het 'bel me niet register', wellicht een button uitdelen aan de mensen die wel 'lastig gevallen' willen worden. Is me nl opgevallen dat het de laatste tijd wel erg vaak voorkomt bij de AH Badhoevedorp.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anitaco