Klacht: Coil whine

op 02 december 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb coil whine in mijn laptop (zoals de chat het noemt) hier is iemand voor langs geweest om te repareren met een nieuw moederbord. Dit is gebeurd maar heeft het probleem niet verholpen. Echter heeft deze reparatie de interne speakers ook kapot gemaakt.

Via chat en mail probeer ik contact op te nemen maar hier wordt alleen maar verteld dat ik maar moet wachten. Ik kan nu vrij weinig met mijn laptop en moet lompe grote speakers meenemen.
Op mails wordt niet meer gereageerd en wachten op een nieuw revisie moederbord heb ik weinig zin aan.

Ik koop mijn laptop bij DELL en betaal wat meer voor service en kwaliteit. maar dat is ver te zoeken..

De vrouw in de chat (nicole) vertelde dat elk 2015 model dit probleem had, dus ik ben tevreden als mijn laptop wordt omgeruild voor het 2016 model (evt met bijbetaling).

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timradomile