Klacht: Code werkt niet

op 05 mei 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Mijn code werkte niet, dus heb ik hier een klacht geplaatst en hun een mailtje gestuurd. Hun beweerden dat de code het echt moest doen (wat niet het geval is). Nu zit ik met een code die het niet doet en krijg ik ook geen geld terug. Ook reageren ze niet op emails. Voor mij krijgt dit bedrijf een 1, niet bestellen dus!

Geld terug

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 14:44 geantwoord

Hallo Mitch,

Jammer om dit te vernemen, we hebben wel degelijk gereageerd op je klacht en op je mail. Zoals aangegeven heb ik je code gecontroleerd en werkt deze naar behoren. Door technische problemen kan het voorkomen dat de code niet ingewisseld kan worden op de XBOX zelf. Het lukt wel als je de code inwisselt via de site www.xbox.com. Als dat niet lukt kan je ons een screenshot sturen met de foutmelding wanneer je deze krijgt als je de code inlevert op www.xbox.com. Uiteraard zullen we het dan voor je oplossen.

Vriendelijke Groet,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mitchsimon