Klacht: code slot

didynn1008 op 24 oktober 2017 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen,

Ik heb in het voorjaar een kofferset chicago gekocht.

Bij 1 koffer werkt de code niet goed , stel een code in gaat twee keer goed open, Daarna verschuift waarschijnlijk iets in het binnenwerk waardoor de koffer niet meer opengaat op de goede code.
Kunt u mij een nieuw slot toesturen ,Hebben al gekeken moet makkelijk te vervangen zijn

Met vriendelijke Groet Anneke Voorn

Gewenste Oplossing:

met een nieuw slot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door