Klacht: code niet ontvangen

op 04 september 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

ik heb gisteren twee keer opgewaardeerd twee keer gebeldt voor 21 minuten maar de tweede keer dat ik belde vanacht om half twee zat ik paar uur te wachten dacht de volgende dag heb ik de mail wel met de code maar noch steeds niet ik heb gisteren twee keer oaysafecard van 10 euro gekocht

mijn code ontvangen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maus0223

8 maanden geleden - zo veilig is opwaarderen via beltegoed.nl helaas niet heb mijn paysafecard noch steeds niet maar ga hem krijgen stop niet voor ik hem heb ik heb al meerdere mails beltegoed.nl gestuurt maar hoor niks terug ..

Reactie van de melder van de klacht maus0223

8 maanden geleden - http://beltegoed.nl/ hier had ik betsteld maar niet ontvangen me paysafecard code

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 05 september 2016 om 13:04 geantwoord

Beste Maurice,

Onze support is op werkdagen bereikbaar. Op maandag worden dus ook alle mails van het weekend in behandeling genomen. U had bij uw bestellingen een ander mail adres opgegeven. De codes zijn inmiddels al per mail aan u kenbaar gemaakt. Wij gaan er vanuit dat het inmiddels naar wens is opgelost.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl