Klacht: Code niet gekrijgen

op 09 augustus 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik zie dat beide codes direct na betaling naar je mailadres zijn verzonden.
Ik adviseer je ook om in je ongewenste mail te kijken, soms komt onze mail daarin terecht. Naar aanleiding van je mailcontact met onze Customer Care afdeling is de orderbevestiging al opnieuw aan je verzonden. Ik ga er vanuit dat je deze dan ook inmiddels al ontvangen hebt en dat je klacht hiermee is opgelost.

Femke | Beltegoed.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:19 geantwoord

Ik heb twee code gekrijgen maar die zin all ingewisseld,niet door mij wan ik heb niks gekrijgen vanaf de begin.

Alle klachten die gemeld zijn door Laachach