Klacht: code al gebruikt

op 06 augustus 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik wou wat kopen in googleplay store dus moest het met een google play card, dus ik kwam op beltegoed.nl terecht kocht een card van 15euro. ik krijg gelijk de code binnen maar erstond gelijk code is algebruikt toen ik hem heb ingevult. ik ging dus eerst even checken als ik geen typ fout of iets heb gemaakt dat was niet het geval.

Geld Terug of een 15 Code. Dit mag niet gebeuren zie al dat veel meer mensen erlast van hebben !

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 08 augustus 2016 om 10:44 geantwoord

Beste Davy,

Vervelend om te vernemen dat de code niet lijkt te werken. Ik zie dat u ook al contact heeft opgenomen via onze klantenservice. U kunt via dat mail adres een screenshot van de foutmelding sturen zodat we het verder voor u in orde kunnen maken. Indien daadwerkelijk blijkt dat de code gebruikt is voordat wij deze aan u hebben uitgegeven zullen wij dit uiteraard voor u oplossen.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:42 geantwoord

Goeiedag,
ik heb in de mail al screenshots gestuurd alleen daar word als nog niks aangedaan. dan moet ik naar google en daar weer gaan contacten dit is jullies fout niet die van google.....

Alle klachten die gemeld zijn door Davey S