Klacht: Cobertura super

op 29 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ook wij werden geconfronteerd met dit fenomeen. We huurder via Do You Spain een auto op Mallorca full/full. Er werd om benzine gevraagd maar we kregen een diesel en moesten daar extra voor betalen. Hoeveel keer moet je Mallorca in twee dagen rondrijden om daar baat bij te hebben. Ook de Cobertura Super is waar we geen behoefte aan hebben want we hebben een jaarlijkse doorlopende insurance bij Allianz. De boodschap was u betaald voor een volle tank en krijgt dat bij teruglevering met een volle tank terug. Helaas, geen geld terug op onze rekening.

Terugbetaling van alle extra niet gewenste in reken ing gebrachte kosten 4,96 voor diesel 53,68 voor Roberta Super en 3,31 voor Mega Relax Cover allen ex IVA. Onze ervaringen met huur bij Goldar op Alicante zijn altijd goed geweest maar nu voelen we ons bedrogen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joke Vooren