Klacht: Coax kabel

op 31 augustus 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na jarenlang tele 2 klant te zijn geweest gebruik gemaakt van een aanbieding en overstapservice naar ziggo
Vandaag 3108 was tv direct in de ochtend al door Tele2 afgesloten
Vanmiddag om 12.45 begonnen met de installatie van het ziggo pakket.
Appeltje eitje tot blijkt dat ik alleen tv kan krijgen alsnog een coax kabel aansluiting heb
Die heb ik maar zit in de meterkast. In de gang.
Oftewel kabel zou helemaal doorgetrokken moeten worden langs deur posten en plinten.
Geen optie.
De hele middag gebeld met ziggo en Tele2
Ziggo moet klanten hierover vooraf informeren alsdan een medewerker van Ziggo zelf, maar dat is nooit gebeurd.
Nu om een lang verhaal kort te maken. Enige optie was ziggo direct weer beëindigen en terug naar Tele2
Zo gezegd zo gedaan. Zou je denken
Tele2 moet een nieuwe aansluiting maken
Kosten 30 euro!
Wachttijd? 3 weken
3 weken geen tv en internet en 30 euro lichter dankzij ziggo.
Graag ontvang ik van ziggo een compensatie van 30 euro

Gewenste Oplossing:

30 euro van ziggo ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonniez