Klacht: Coating na 1 jaar beschadigd

op 11 oktober 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Een jaar geleden was mijn moeder op vakantie hier in NL. We hebben een multief bril gekocht in DA Hoogvliet. Alles ging goed mijn moeder eas dik tevreden mer haar bril. Maar na precies 1 jaar precies als de gafantie afloopt ontstonden er rare soort krasen wazigheid in de glas ze kreeg ze niet meer eruit. Ik ging tweug met se foto s naar de winkel waar il tehoren kreeg dat er niks meer valt te doen ik moet een nieuwe bril aanschaffen.
Mij moeder is hierr erh ontdaan ze heeft extra goed voor haar bril gezorgd en nu gebeurt dit…
Ik vind dat eye love ons gemoet moet komen na 1 jaar hoort een coati g niet beschadigd te raken.
Vooral niet als je erg zorgvuldig bent omgegaan ermee.
Wat moeten we hiermee?!
Gr.
Stefany

Ik ben tevreden als de glazen vervangen vervangen worden door nieuwe glazen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Ignacio,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de coating is beschadigd.
Wij geven inderdaad een jaar garantie op de coating, met uitzondering van gebruikersschade.

Zou u ons het ordernummer van de bril door kunnen geven waar het over gaat? Of een postcode en huisnummer? Dit mag natuurlijk ook naar ons rechtstreeks via klantenservice@eyelovebrillen.nl.

Aan de hand van de postcode en huisnummer dat u door heeft gegeven via www.klacht.nl zien wij alleen een order van 03-11-2015.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Eyelove Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Stefenyja