Klacht: Club staatsloterij

op 27 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik heb ongeveer in augustus 2016 de app van de staatsloterij op mn telefoon staan. In de afgelopen maanden heb in ongeveer 20 loten of meer gekocht. Ik heb deze loten ingescand voor punten. Heel leuk allemaal zo’n extraatje. Niet dus. Na 2 maanden kon ik niet meer van de app door naar club staatsloterij. Ik moest inloggen. Vervolgens krijg ik de vraag of ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen. Zo gedaan, maar ik krijg geen mail, ook niet bij mn spam. Ik gebeld en een mail gestuurd. Het werd opgelost. Inderdaad ik kon weer inloggen. Een maand later weer hetzelfde. Maar nu kreeg ik aan de telefoon te horen dat ik die dag nog ingelogd had. Ik zei inderdaad wel op de app. Maar in de app ga je via een gewone link naar club staatsloterij. En dar werkt biet. Helaas meneer u bent ingelogd, verder kan ik niets voor u doen. Grrrrr. Dan wordt je boos. Laat maar zitten. K@ staatsloterij denk je dan (sorry, ik probeer mijn gevoel op dat moment duidelijk over te brengen)
Verzin dan geen extra met punten. Nu kijk ik op de app om te kijken hoeveel punten ik heb. En ja hoor, alle zeker 150 punten weg. Dus niet inloggen, geen punten en wel boosheid en frustratie. Tjongejonge het lijkt Ziggo wel maar dan nog erger. Maar ik ben niks verder gekomen. Het leuke van de staatsloterij gaat er zo wel vanaf. Het idee dat je iets leuks kunt winnen en alvast blij zijn met wat je allemaal zult gaan doen met wat je gaat winnen. Nee, niet leuk zo

Als ik gewoon in kan zetten bij club staatsloterij. Mijn punten terug. Of stop met club staatsloterij. Als het niet goed werkt kun je er beter mee stoppen. Of zet de app in als het wel helemaal goed werkt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartvanpinxteren