Klacht: Dit is een leuke sportclub

op 12 januari 2019 over Club Pellikaan Amersfoort in de categorie Sportclub/-school

Vanwege mijn werk reis ik lange uren van en naar kantoor. Omdat ik GYM niet kon bijwonen, vroeg ik Pellikaan om mijn lidmaatschap nu te annuleren, zodat ik later kan terugkomen als mijn werkdruk iets minder is.

Pellikaan was niet geïnteresseerd om iets over mijn situatie te horen. Ze stuurden me een sterke e-mail om me te vertellen dat ik elke cent moet betalen tot het einde van het contract. Daarom ben ik niet geïnteresseerd om terug te keren, ook al wordt mijn werkdruk minder.

Nooit het jaarcontract ondertekenen. je kunt nooit annuleren. Pellikkan laat je elke cent betalen tot de laatste dag.

misschien kun je meedoen met het maandelijks contract. Misschien bent u op die manier vrij om te annuleren wanneer uw balans tussen werk en privé verandert.

er zijn veel GYM-clubs die vriendelijker zijn, die flexibeler zijn

Pellikaan moet het contract opzeggen. Wanneer mijn werkdruk minder is, zal ik terugkeren. Maar Pellikaan dwingt me om te kiezen tussen mijn werk en de GYM.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Club Pellikaan Amersfoort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Club Pellikaan Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Club Pellikaan Almere