Klacht: Ontevreden klant

Henriette12 op 31 augustus 2020 over Clinic63 in de categorie Beauty & Wellness

Eindelijk een maand na de behandeling een controle afspraak. Ik was niet tevreden over de eerste behandeling. En blijkbaar zit je vast aan 1 dokter die om de twee weken in Velp (Gelderland) is. Openingstijden zijn ook niet klantvriendelijk voor klanten die fulltime werken. Dus vorige week extra overgewerkt en afspraken schuiven om halverwege de ochtend op tijd bij de afspraak te zijn. Voornamelijk vanwege de reistijd van 30 minuten en 15 minuten van te voren aanwezig zijn. (Ook niet erg corona proof, zou ook beter kunnen en op gecontroleerd mogen worden). Maar ik ben er 10 minuten van te voren en terwijl ik net heb geparkeerd, wordt ik door ze gebeld. Afspraak kan niet doorgaan vanwege een spoedgeval. Terwijl ik bij aankomst de receptiemedewerker en dokter gezellig buiten zie kletsen (geeft een apart beeld). Ik kon een nieuwe afspraak maken over weer een uurtje of na 12 uur. Ik kan niet aan de gang blijven tijdens mijn werk. En daarna was de dokter met vakantie. Dan had ik weer een maand moeten wachten. Dat zou 2 maanden moeten wachten voor een controle afspraak wat de eerste keer niet goed is gegaan?! Toen kwamen wij tot de oplossing andere dokter in dezelfde week. Fijn, maakt mij niet uit wie mij behandeld. Ik rijd weer 30 minuten naar huis. Wordt ik onderweg 2x gebeld. Bij thuiskomt bel ik ze weer terug. Eerste bericht was dat ze de afspraak wilde annuleren. Maar was al besproken. Tweede ging over de nieuwe afspraak. In mijn e-mail ondertussen bevestiging ontvangen van de nieuwe afspraak. Maar bij het terugbellen krijg ik te horen dat die afspraak niet mag doorgaan, omdat het bij een andere dokter is?! Nou, en?! Ik wil de baas spreken. Dit is geen klantengerichte (service) organisatie. Krijg ik boze en onvriendelijke baas. Terwijl ik de klant ben en ontevreden. Een les in marketing over klantenbinding en klant tevreden houden kunnen ze wel gebruiken! Ik voelde mij niet gehoord en ze konden niet tot een compromis/ oplossing die ook voor mij werkt komen. Echt jammer van mijn tijd, geld en slechte resultaat.

Niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clinic63 over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Clinic63 in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Clinic63 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Clinic63

Heeft op 02 oktober 2020 om 14:40 geantwoord