Klacht: Wordt niet opgelost

Melanie1976 op 08 september 2019 over Clavis in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreft zwaar achterstallig onderhoud aan de kunststofkozijnen en voordeur. Aan de voorkant zitten hele kunststof stippen los en in de voordeur zit ontzettend veel speling en de glas strip is kapot. Ook op de voorpui zit enorme speling. Aan de achterkant boven het raam op de kleine slaapkamer zit ook de buitenkant los. Sinds ik hier in april 2019 hier ben komen wonen heb ik al zeker 10x gebeld en is er 4x iemand geweest om te kijken. Steeds wordt gezegd U hoort van ons maar steeds moet ik er weer zelf achteraan. Laatste keer is er iemand geweest van H4S??? of H3S??? langs geweest die beaamt weinig te kunnen doen behalve dat er nieuwe tochtstrips geplaatst kunnen worden, omdat simpel weg de factuur die door de vorige opzichter van Clavis Terneuzen was aangevraagd is afgewezen.
Straks begint de winter en zal ik met torenhoge kosten komen te zitten vanwege het gigantische tochten langs alle deuren en ramen en geen isolatie.
Nu is het nog goed weer en als het waait dan bewegen de gordijnen van de tocht die nu al aanwezig is.En is het ’s avonds al steen koud binnen door de tocht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer alles tochtvrij is.
En dat al het onderhoud is gedaan wat nodig is.
Ook weet ik dat dit in alle huizen is met de kunststofkozijnen in deze staat en de straat achter mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Clavis

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Clavis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door