Klacht: Clash of clans

op 17 juni 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een inkoop gedaan van de dagupdate van €54,99 is afgeschreven van me bank maar heb de dagupdate van de benodigdheden niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik de benodigde update willen ontvangen (grondstoffen) of me geld terug willen zien. Omschrijving: 1615291853053271 0030002972400251 g.copayhelp Google Play Apps Referentie: 2018-06-16 23:41 003000297240025

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 juni 2018 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door SylvanoBuizert