Klacht: Bedrijf weigert beloofd bedrag terug te betalen

op 19 augustus 2018 over CitybusExpress in de categorie Busreizen

Op 25 juli zouden mijn partner en ikzelf vanaf Amsterdam Sloterdijk met CityBusExpress naar Berlijn reizen. De bus was echter overboekt, zodat wij en enkele andere passagiers niet meekonden. Een medewerker van CityBusExpress zei ons dat wij een Flixbus vanaf Utrecht Centraal moesten boeken om alsnog in Berlijn te geraken, met de belofte dat de extra gemaakte kosten door CityBusExpress aan ons terugbetaald zouden worden. Deze extra kosten kwamen in totaal op 138,89 euro.

Na onze reis mailden we naar CityBusExpress met de vraag het verschuldigde bedrag te restitueren. CityBusExpress betaalde echter enkel onze originele boeking bij hen van 75,98 euro terug. Dit was niet wat ons beloofd werd door hun medewerker. Ondanks meermaals aandringen via email en telefoon, hebben ze tot heden het verschil van 62,91 euro niet terugbetaald. Ook zijn ze al meer dan een week niet bereikbaar.

We zijn tevreden als CityBusExpress de openstaande rekening van 62,91 euro aan ons betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CitybusExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cpt_nice