Klacht: Cien cellulair beauty dag,nachtcrème serum etc.

op 06 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Jammer van jullie beloftes over de cellulair beauty dag nacht serum en oogcreme, maar ervaar na twee maanden gebruik geen enkele verandering in huidversteviging of iets dergelijks.
Tevens valt het tegen dat de creme.s in potten zitten wat onhandig kwa hygiene is,en breuk mogelijkheid, dan in pompverpakking wat ik al meemaakte.
Daarbij gaan de serums in pompverpakking niet leeg, ook nog niet ervaren met andere serums, probeer geen verwachtingen te wekken met marketing stunts,die niet onderbouwd zijn met werkzaamheid onder grote groep vrouwen in leeftijden zoals op verpakkin aangegeven., daar doen al genoeg merken aan mee, Lidl staat toch bekend om no nonsense, en dat is wat klanten graag in jullie produkten terugzien.

Bij serieuze onderzoeken met verslag van uitslag onder veel leeftijdsgroepen
Plus verpakkingen praktisch maken waarbij produkt in zelfde conditie blijft als bij aanschaf en dat het liefst in kunstof verpakking die kwa gewicht en verpakking ook voordeel op vervoer etc.heeft, persoonlijk maar ook in een bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 september 2018 om 09:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door loesrael