string(193) "Hierbij wil ik een klacht melden over : Dinsdag om half 1 een afspraak gemaakt om meer as blonde plukken te trekken. Ik kwam binnen met een plaatje. Chelsy gaf mij aan dat zij de manager was en"

Klacht: Chelsy

op 01 december 2018 over Hairapp in de categorie Kappers

Chelsy gaf mij aan dat zij de manager was en liet mij op mijn gemak voelen waardoor ik haar vertrouwden mijn haar.
Alle verf is in gezet en daar kwam het spannendste moment. Hoe is de kleur geworden.
HET WAS ROOD MIJN UITGROEI WAS ROOD.
als oplossing wat zij mij konden bieden was nog een keer verven en dan wat donkerder.
Dit is toen ook gedaan waardoor mijn highligts nu niet meer zichtbaar waren.
Ik had een donkerrode kleur als landingsbaan.

Als oplossing om het streepjes effect weer terug te krijgen werd er weer geblondeerd.

Ik heb van half 1 tot half 9 bij de kapper gezetten en ging met een boos gevoel weg.
Ik moest namelijk ook 151,- euro afrekenen terwijl ik nu alleen maar zit te huilen.

Ik wil mijn oude kleur terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hairapp

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hairapp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JJVR