Klacht: chauffeur weigert zelfstandig de deur te sluiten

op 04 september 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

op dinsdag 4 september maakte ik ’s middags rond 13 uur gebruikt van de pendeldienst. Toen ik instapte hield de bebaarde chauffeur mij tegen door zijn arm tegen mijn borstkas aan te houden (wat pijn deed, vanwege een operatie die ik ben ondergaan) en hij vroeg mij de deur van het busje te sluiten. Hierop gaf ik aan dat ik dat vanwege een recentelijke operatie aan mijn borstkas niet magkan doen. Waarop de man weigerde zelf de deur te sluiten en een al zittende passagier het op zijn commando deed. Uiteraard was het dichtdoen van de deur ook bij het verlaten van het voertuig mijn verantwoordelijkheid, waarop ik het met behulp van mijn schouder dichtdeed. Dit vond ik erg onplezierig, aangezien ik hierdoor 2 maal pijn heb ervaren in mijn borst, terwijl dit voorkomen had kunnen worden. Daarnaast vond ik het niet klantvriendelijk.

ik ben tevreden als de chauffeur zou luisteren naar de behoeften van de passagiers en hier (zoveel mogelijk) rekening mee houd, zodat iedereen plezierig gebruik kan maken van het openbaar vervoer.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonvos