Klacht: Chauffeur volgt niet de route

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Ahmedsalih, Oh jee! Niet leuk om te lezen dat de bus Boskoop en Waddinxveen heeft overgeslagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat de situatie besproken kan worden maar dan ontvang ik graag iets meer informatie van jou. - Om welke buslijn gaat het? - Hoe laat wilde je op de bus stappen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Ahmedsalih

4 maanden geleden - Het gaat op de bus Gouda via Breesstraat 186 als ik het goed heb kan ook zijn 187 Bus zou 05:49 komen op centraal daar was die ook veel later vervolgens heeft de heel boskoop en heel waddixveen overgeslagen ik weet dat er een omleiding is maar hij heeft de rest gewoon overgeslagen terwel hij daar wel normaal heen gaat zoals gister ik moest in Gouda uitstappen en andere bus pakken om naat mijn halte kouwe hoek te gaan in waddixveen ! Ik ben te laat op werk gekomen extra kosten moeten maken

Arriva

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:29 geantwoord

Beste Ahmedsalih,

Bedankt voor de toelichting. Gezien de vertrektijd van de bus zie ik dat het om lijn 187 gaat. Er is inderdaad een omleiding maar halte Kouwe Hoek in Waddinxveen komt door de omleiding niet te vervallen. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de omleiding en de overige haltes (die niet komen te vervallen) gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 03 augustus 2017 om 15:19 geantwoord

Toen ik meneer vertelde dat Hij verkeerd rijdt intreseerde het hem helemaal niet werd mij verteld dat ik zo kan uitstappen in Gouda en de bus trug kan pakken ik ben hier echt kwaad om hoe meneer reageerde het boeide hem niet dat ik door hem te laat zou komen op mijn werk ik wil dat hier werk van word gemaakt

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Ahmedsalih, Wij nemen alle informatie mee en zetten dit uit in de regio met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmedsalih