Klacht: Chauffeur te laat

op 20 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Chauffeur kwam 10 minuten te laat zonder enige reden, zei helemaal niks, niet eens sorry of ‘hallo’ terug. Reed vervolgens als een bezetene, want ja die 10 minuten moeten natuurlijk weer ingehaald worden. Lijn 142 van Best naar Tilburg van 16:20.

Zolang buschauffeurs gewoon aardig zijn, hallo terug zeggen, op tijd vertrekken en normaal rijden, valt er niks te klagen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 mei 2020 om 22:55 geantwoord

Beste Anouk21354,

Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in één van onze bussen. Begrijpelijk dat je het niet fijn vindt om zonder reden met vertraging te vertrekken en dan ook nog eens een onplezierige reis te hebben.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal je klacht verder opgepakt en besproken worden met de desbetreffende chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daar valt reizigers vriendelijk begroeten ook onder. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren tijdens je reis met lijn 142. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice medewerker