Klacht: Chauffeur rijd halte voorbij

op 26 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag rond 15:30 stond mijn dochter (12) bij de bushalte aan de Buurmalsenlaan in Tilburg.

De chauffeur reed haar zomaar voorbij. Nam niet eens de moeite om af te remmen.

Mijn dochter gaat nu al lange tijd met de bus van deze halte naar huis. altijd rond dezelfde tijd. En ze staat er altijd duidelijk en weet dat ze haar hand uit moet steken om de bus te laten stoppen.

Aan u om er actie op te ondernemen.

Excuses van de Buschauffeur. en mogelijk kunt u haar een busrit kado doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste RozemarijnSchuuring, Uit jouw reactie begrijp ik dat een van onze bussen jou dochter voorbij is gereden bij de halte Buurmalsenlaan in Tilburg ondanks dat zij duidelijk heeft aangegeven mee te willen met de bus. Jouw klacht wil ik doorsturen naar de teamleider zodat deze hoor en wederhoor kan toepassen met de chauffeur. Kun je ons vertellen om welke lijn het gaat en wat de eindbestemming van de bus was? We zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht RozemarijnSchuuring

1 maand geleden - Goedemiddag, Daphne Aalbers heeft bij vergissing een klacht ingestuurd over de verkeerde busdienst. Onze dochter stond om tien over acht te wachten op de halte aan de statenlaan in Tilburg ter hoogte van station universiteit op een bus richting reeshof. Samen mat haar stond er ook nog een moeder met twee kinderen te wachten en ondanks dat mijn dochter haar hand opgestoken hield om aan te geven dat ze mee wilde reed de bus, van veertien over acht ze straal voorbij. Mijn ex vrouw was in de veronderstelling dat dit 's middags gebeurd is omdat ze het bericht van onze dochter toen pas las. Het gaat om lijn twee of drie die daar passeert. Met vriendelijke groet, Jeroen Schuuring

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 19:45 geantwoord

Beste Jeroen Schuuring,

Bedankt voor je reactie en toelichting. Niet leuk dat de bus je dochter voorbij is gereden. Begrijpelijk dat je hier een melding van maakt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en opgepakt. Excuses voor het ervaren ongemak die je dochter heeft gehad. Ik ga er vanuit dat de bus de volgende keer gewoon weer zal stoppen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door RozemarijnSchuuring