Klacht: chauffeur komt niet opdagen

op 16 april 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag besteld bij een webshop, chauffeur zou gister geweest zijn. Nou dus niet, geen be l gehoord en ook geen briefje. Wel een melding via de mail dat er niemand thuis geweest zou zijn en dat er bericht was achtergelaten. Opnieuw een opdracht gegeven om vandaag weer langs te komen. Weer niet geweest. Uiteraard een mail eruit gedaan naar het kantoor van dpd. Chauffeur zou hierop aangesproken worde. Ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

Zodra de chauffeur aan de deur komt en ook excuses maakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yvonne,

Ik zie dat je melding van enige tijd geleden is. Excuses dat ik nu pas reageer. Je geeft aan dat je destijds contact met ons hebt gehad en dat de chauffeur aangesproken zou worden op zijn gedrag.
Mocht je mijn hulp nog kunnen gebruiken dan mag je ons altijd via facebook of twitter een melding sturen.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnetillema