Klacht: Chauffeur komt niet opdagen

op 03 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Buslijn nr.38 stond klaar om te vertrekken 13:57 richting Nieuwstadt, echter chauffeur was niet aanwezig , collega’s wisten ook niet waar chauffeur was. Om 14:37 was de chauffeur weer in de bus aanwezig en kon de rit naar Nieuwstadt vertrekken.

Gewenste Oplossing:

Helaas komt dit niet zo vaak voor!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juni 2018 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R.Willems,

In je klacht geef je aan dat er een bus klaar stond om te vertrekken maar dat er geen chauffeur aanwezig. Ook collega's van de desbetreffende chauffeur konden je geen verdere info geven. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik zal je klacht doorsturen naar de regio. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door aankomen