Klacht: chauffeur kan blijkbaar niet bellen

op 11 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zou vandaag een pakje krijgen, zit er de hele dag op te wachten, blijkt nu dat de chauffeur al is geweest! klantenservice gebeld die zegt dat hij is geweest. ja, dat weet ik want ik heb hier zijn kaartje, maar hij heeft niet aangebeld! bel werkt want een kwartier geleden stond de glazenwasser voor de deur en die belt gewoon aan. ik heb geen gehoor probleem of zo iets, dat ik m niet gehoord zou hebben.

als het pakje vandaag nog bezorgd zou worden.
ik denk dat er helemaal niks met deze klacht gebeurt maar het zou leuk zijn als de leiding van ups dit eens zou lezen!
ik ga de verkoper ook adviseren om een andere vervoerder te gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:59 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door indianeddy