Klacht: chauffeur kan blijkbaar niet bellen

op 11 december 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou vandaag een pakje krijgen, zit er de hele dag op te wachten, blijkt nu dat de chauffeur al is geweest! klantenservice gebeld die zegt dat hij is geweest. ja, dat weet ik want ik heb hier zijn kaartje, maar hij heeft niet aangebeld! bel werkt want een kwartier geleden stond de glazenwasser voor de deur en die belt gewoon aan. ik heb geen gehoor probleem of zo iets, dat ik m niet gehoord zou hebben.

Gewenste Oplossing:

als het pakje vandaag nog bezorgd zou worden.
ik denk dat er helemaal niks met deze klacht gebeurt maar het zou leuk zijn als de leiding van ups dit eens zou lezen!
ik ga de verkoper ook adviseren om een andere vervoerder te gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door indianeddy