Klacht: Chauffeur die niet uitkijkt

op 01 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rij ik vanmorgen (1-8-2017) om 7.40 uur over de Sweachsterwei (de weg van Beetsterzwaag naar Lippenhuizen), moet ik vol in de rem vanwege jullie chauffeur die IN DE BOCHT een kraan inhaalt! Indien ik niet vol in de rem was gegaan, dan was ik bovenop de bus gereden! De bus reed van Lippenhuizen richting Beetsterzwaag.

Gewenste Oplossing:

Indien de chauffeur hier op wordt aangesproken. Hij draagt namelijk wel de verantwoordelijkheid over vele passagiers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Herman, Dit klinkt als een gevaarlijke situatie, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent hiervan. Heb je toevallig het lijn nummer van de bus ook gezien? Ik kan begrijpen dat je dit in de haast niet gezien hebt. Graag hoor ik van je als je het lijnnumer weet. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Herman Lippenhuizen

2 maanden geleden - Goedemorgen, ik heb het lijnnummer niet gezien. Maar het was om precies te zijn 7.40 uur. De bus reed van Lippenhuizen naar Beetsterzwaag op de Sweachsterwei. Neem aan dat u met deze gegevens wel kunt herleiden om welke bus en chauffeur het gaat?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 augustus 2017 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je bericht. Ik heb aan de hand van de omschrijving die je hebt gegeven de juiste lijn erbij kunnen vinden. Ik heb de melding doorgezet binnen de regio met het verzoek om dit met de chauffeur op te nemen.

Onze excuses voor het ongemak. Ondanks deze situatie wens ik je wel een hele fijne dag toe.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groeten,

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:04 geantwoord

Zou graag willen horen wat de chauffeur hier zelf van vindt..?

Alle klachten die gemeld zijn door Herman Lippenhuizen