Klacht: Chauffeur die door een bos veel te hard rijdt

Eén van uw mederwerkers heeft waarschijnlijk een pakket afgeleverd bij Top Bonaparte in Lochem/ Barchem. De locatie ligt midden in een fietsroute
door het bos waar veel gebruik van wordt gemaakt. Uw chauffeur kwam met veel te hoge snelheid aan scheuren dat wandelaars en wij fietsers ons dood schrokken. Dit is echt een abnormaal chauffeurs gedrag en onverantwoordelijk. Zijn kenteken van de bestelbus hebben wij kunnen traceren als VPF 19 en nog iets er achter. Het was vlak bij de Woodbrookersweg. Wij hebben de melding doorgegeven aan handhaving die wij tegen kwamen. De betreffende chauffeur reed zo hard dat wij net geen foto hebben kunnen maken van het juiste kenteken.
De vraag of U de chauffeurs er op aan kunnen spreken over de kwetsbaarheid van fietsers.
mvg Joke Wesseling

Ik ben tevreden als ik antwoord van U krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joke Wesseling