Klacht: klacht over een slecht geleverde bank

matswerk op 23 januari 2013 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een bankstel gekocht in november en kregen de bank geleverd in december, op de zelfde dag zagen we een snee in 1 bank zitten, en hadden meteen gebeld, na een week begon het andere bankstel te beschadigen met het relaxsysteem en is kaal geschuurd aan de achterkant en de andere bank is al aan 1 kant doorgezeten, je zou denken als je een duur bankstel koopt dat de service goed zou zijn, maar het is mega slecht.
We hebben op 2 januari een monteur die de schade zou bekijken hier gehad en heeft alles op papier gezet en tot heden nog steeds geen oplossing.

Een nieuw bankstel of ons geld terug

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Chateau d Ax

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Chateau d Ax een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Chateau d Ax in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Chateau d Ax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Chateau d Ax

Heeft op 23 januari 2015 om 10:36 geantwoord

Gezien de ouderdom van de klacht en overgang naar nieuwe vertegenwoordiging chateau d'Ax NL dossier gesloten. Eventuele vragen kunnen gestuurd worden naar [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door