Mijn Klacht:
Vorige jaar hebben wij op 17 februari 2018 bij Chateau d’Ax te Rotterdam een prachtige hoekbank gekocht (order 1700848). Op 5 juni 2018 is de bank geleverd. Op de bank hebben we op advies van de verkoper “het All-in the house service voor 5 jaar zorgeloos genieten ”service erbij genomen en hebben hiervoor maar liefst € 354,– extra voor betaald (zie faktuur)
Nu beginnen we ons te ergeren aan de bank omdat hij gaat doorzakken en er meerdere vlekken in zitten die er niet uit gaan. bijgevoegd de foto’s
Nu blijkt Chateaus dáx failliet te zijn en hebben we vandaag contact gehad met All-in house service en blijkt dat wij niet bij hen geregistreerd staan. Dit zou betekenen dat wij wel betaald hebben voor deze service aan Chateau dÁx maar dat zij het niet hebben afgedragen aan All-in house service.
Nu gaan wij ook twijfelen of onze bank wel is ingespoten om vlekken tegen te gaan daar wij vinden dat we aardig wat vlekjes erop krijgen. Bijgevoegd wat foto’s van de bank en een kopie van de nota.
Wat moeten wij hiermee. Chateau dÁx was wel aangesloten bij de GBW .
Horen graag van u ,
Leo en Andrea Verleg
Juttepeer 48
2635 MR Den Hoorn
06 53929204
Gewenste Oplossing:
Wanneer klacht wordt verholpen, zitting zakt weg en bekleding vlekt
