Klacht: Chaos met nummerbehoud.

op 11 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Wat een zootje is het bij T-Mobile. Wat heb ik een spijt dat ik van Telfort ben overgestapt naar Tmobile. Ik heb echt geen woorden voor de manier waarop jullie werken. Ik heb drie weken geleden een telefoon met abonnement bij jullie afgesloten. Bij de aanvraag heb ik keurig aangegeven dat ik mijn nummer van Telfort die ik al jaren heb wil behouden. Mijn abonnement zou 3 juli ingaan. Nou is mijn abonnement ingegaan, maar heb ik mijn toestel nog steeds niet kunnen gebruiken. Jullie hebben het nummer dat ik wil behouden overgezet op een verkeerde tijdelijke tmobile simkaart. Waardoor het nummer dat ik wil behouden op een andere persoon zijn gegevens staan. Ik heb nu twee weken lang 2x per dag telefonisch contact met jullie. Ik heb zoveel verschillende collega s gesproken en iedere keer wanneer ik bel moet ik mijn verhaal opnieuw gaan vertellen. De medewerkers geven aan dat het is doorgezet en dat ik geduld moet hebben. Ondertussen ben ik onbereikbaar, is mijn nummer niet meer actief. En wat een tijd en moeite heeft het mij iedere keer gekost om jullie te bellen. Ik ben hier klaar mee. Jullie willen het niet oplossen. Hoe kan ik een klacht indienen!!!!

Ik wil dat het nummer dat ik wil behouden per direct op het goede tmobile simkaart wordt overgezet!! En dat als ik telefonisch bel dat ik geholpen wordt door de medewerker en niet dat ze aangeven geduld te hebben!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariem01