Klacht: Cex filiaal Eindhoven

op 23 juli 2019 over CeX in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Wat ik vandaag heb meegemaakt spreekt boekdelen bij het cex filiaal in Eindhoven is diepste schande ooit ik heb gisteren middag een laptop gezien op de website van cex waarbij ik via een vriend te weten ben gekomen dat de laptop in cex Eindhoven te koop is super blij daar naartoe gereden en de laptop bewonderd, ik heb tegen mevrouw gezegd dat ik de laptop morgen middag kom kopen mevrouw heeft me naam genoteerd de vrouw die ik sprak heet Bregje heeft alles genoteerd en een sticker opgeplakt op de laptop met me naam ect en gereserveerd en me telefoon nummer erbij en heeft de laptop in de doos gestopt en in de magazijn bewaard vandaag kom ik dus afgesproken de laptop ophalen en bij binnenkomst wachtend op mijn beurt helpt Bregje mij weer en ik dol blij heey Bregje lachend… ik kom voor mijn laptop die ik gisteren heb gereserveerd… ze begon te stotteren en zegt ja pech je laptop is verkocht ik zei pardon!!!!!! Meen je dit Bregje??? En ze zegt ja pech ik zei bregje ik heb het gisteren bij je gereserveerd en jij wilt nu zeggen ik heb pech
Ik zei waarom heb ik gisteren gereserveerd dan en op dat moment schreeuwde ze en zei ze wil je winkel verlaten en deed met haar armen en kruis tegen van wegWezen ik kon niet geloven wat ik meemaakte ik las wel eens verhalen van mensen over dit cex filiaal en op het internet wat er wel eens gebeurt maar dit spreekt boekdelen! Op dat moment bemoeide mensen en vertelde ik aan klanten wat is dit nou en mensen konden het niet geloven en zijde je moet je recht halen maar aangezien ik maatschappelijk werker ben denk ik altijd in oplossingen en zakte me broek van me kont door deze gebeurtenis en toen schreeuwde ze weer heftig en zei wegwezen uit de winkel vol verbaast was ik in schok nadat ik buiten was gelopen boden mensen mij hun nummer aan mocht er getuige nodig zijn diepste schande Bregje schaam je diep ik zei tegen haar je zit fout en ze liep de winkel uit en liet het over aan haar collega fabio en die nam het sportief op en zei tegen mij zachtjes doe echt een klach dit kan echt niet!!!

Een excusses en hoe ik ben behandeld zou zelfs te weinig zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CeX

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CeX nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feissie2010