Klacht: Certificaat voor opleiding Professional Organizer klopt niet

RHog op 14 december 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

– Ik heb 2 september 2021 mijn opleiding voor Professional organizer afgerond. Een certificaat krijg je automatisch binnen 6 weken toegestuurd, voor de zekerheid stuurde ik een bericht op 6 september dat ik de opleiding heb afgerond.
Na meerdere telefoontjes en emails ontving ik op 11 november (dus zo’n 10 weken later) 2 deelcertificaten per email in de bijlage.
Een aantal elementen kloppen niet aan de certificaten, en ik heb een aantal vragen over het certificaat waarvan ik dénk dat het niet klopt.
Ik heb onderstaande email gestuurd op 11 november, en ik heb nog steeds geen inhoudelijke reactie ontvangen, ondanks meerdere mails en telefoontjes. (ze dienen binnen 5 werkdagen te reageren, die termijn is dus al lang verstreken).

De certificaten kloppen mijn inziens niet:

De examenuitslag van de module Professional Organizer heb ik 15-7-2021 al ontvangen met het cijfer 9,4.
– Waarom staat er in het certificaat de datum van vandaag i.p.v. de datum waarop het certificaat daadwerkelijk gehaald is?
– Deze opleiding wordt erkend door de NBPO, is dit een geldig certificaat daarvoor?
– Hoor ik niet 1 certificaat te krijgen voor de opleiding Professional Organizer, waar de module Starten als ZZP’er een onderdeel van is?
– Waarom wordt het certificaat niet per post gestuurd met een echtheids kenmerk?
– Klopt het dat het examencijfer wordt afgerond naar een 9? Waarom staat er niet 9,4?

De module van ZZP’er heb ik afgerond op 2-9-2021.

– Waarom staat hier niet de datum van 02-09-2021 op?
– Alle opdrachten hebben alleen een ‘akkoord’ gekregen, er zijn geen cijfers gegeven door de docenten, zoals te zien in de online omgeving. Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag het certificaat met het cijfer 6! En staat dat cijfer sinds vandaag ineens ook op de online leeromgeving boven de opdrachten. Dit is nergens op gebaseerd.
Graag per ommegaande een correctie hiervan in de online leeromgeving en op het certificaat.

Ik wil graag een antwoord op alle inhoudelijke vragen en een aanpassing van de certificaten.

- Ik wil graag een antwoord op alle bovenstaande inhoudelijke vragen.
- Ik wil een aangepast certificaat die erkend wordt door de NBPO.
Ik wil dat de data worden aangepast naar de datum waarop ik de certificaten daadwerkelijk heb gehaald. Daarnaast wil ik dat het cijfer 6 bij de module over ZZP'ers wordt verwijderd (want ik heb geen cijfers gehaald), maar dat hier gewoon staat dat de opdrachten akkoord zijn (exact zoals de docenten dit hebben aangegeven in de online leeromgeving.)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Roos, Ik zie dat je vandaag een nieuwe klacht hebt gepost. Ik zal deze doorsturen naar het examenbureau die uw klacht zal beantwoorden. Met vriendelijke groet, Ian, LOI Webcare.

RHog

Heeft op 16 december 2021 om 22:29 geantwoord

Ik heb wel een keurig inhoudelijke email met antwoord op al mijn vragen ontvangen. Helaas ontving ik vervolgens weer een foutief certificaat met verkeerde datum en een verkeerd cijfer (moet 'akkoord' zijn). Probleem is dus niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door RHog