Klacht: Cd en dvd werk niet

op 29 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Deze Herman /kardon BDS370ZWA ik heb deze installatie gekocht op 5-03-2016. Op 28-07-2016 bleek dat de cd /dvd speler niet werkte . Zodoende kan er geen muziek en films afspelen. In heb contact opgenomen met de winkel waar ik het apparaat gekocht hebt , in de oostpoort in Amsterdam , mij inziens is het logisch dat een apparaat dat binnen 4 maanden stuk gaat buiten mijn schuld om …niet gerepareerd dient te worden ,maar gewoon te vervangen. De betreffede chef van dit filiaal bleek geheel niet geïnteresseerd te zijn in mijn probleem en dit druk ik nog zachtjes uit . En er bleek tussen ons geen oplossing te komen ,en ben maar weg gegaan .

Ik ben pas tevreden als er een oplossing komt dus geen reparatie maar vervanging , of mijn geld terug .
Mijn klantnummer is : 103290648
Overnummer : 201603/007150576

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 juni 2016 om 16:56 geantwoord

Beste heer bruynesteyn,

Wat jammer om te horen dat de Harman Kardon defect heeft . Wij hopen dat u na aanschaf zorgeloos gebruik kunt maken van uw aankoop. Mocht er toch een defect optreden aan het product zal deze binnen de garantieperiode kosteloos worden hersteld. (Gebruikersfouten en onheil van buitenaf uitgesloten).

Een defect binnen de garantieperiode geeft niet direct aanleiding tot omruiling en zal ingeleverd moeten worden ter reparatie.

Als communicatie hierover niet goed of netjes is verlopen, bied ik u namens BCC excuses aan.

Ondanks deze vervelende mededeling hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Mieke
BCC

Heeft op 29 juni 2016 om 19:22 geantwoord

ik vind deze oplossing die u voorstelt niets . ik heb duidelijk aangegeven dat . ik wilde u heeft service voor in u vaandel staan maar u
maakt dit alleen maar weer in u reclame ik ga hier verder over nadenken wat ik hier mee ga doen hopende op u reactie naar een klant die bij uw bedrijf al 40 jaar koopt ik vind Dit heel teleurstellend van uw bedrijf gr. rinus

Reactie van de melder van de klacht rinus1951

6 maanden geleden - op mijn reactie van gvd nog steeds geen antwoord terug ontvangen daar onbeleefd en geen oplossing voor mij . wacht nog even af . en ga dan verder e stappen tegen cc ondernemen gr rinus

Alle klachten die gemeld zijn door rinus1951